Halloween coming up

Ooo snart är det dags för HALLOWEEN!
F E T T!!
Hmmm, vad ska jag va, ska nog vara en sexig bunny eller kanske en SEXIG polis!


ELLEEEEER! USCH O FYYYYY!
Detta är det värsta jag vet. Hur kan man vilja vara så lam o osmaklig. Bläää.
Jag ska vara nått töntigt o fult. När det är maskerad finns det inget värre än sånna brud brudar som trots utklädnad ska vara sexiga oxå.

Såhär klär jag mig till maskerad.


Här blottare


Pensionär

& Bonde

Ha! Mycket ballare. Nu ska jag bara fixa o trixa inför nästa maskerad.

Men innan det så ska jag tvätta klart, dammsuga, damma o diska o sy lite.
sen ska jag sticka till Ellinor o ha skräckfilmsmys o slummerparty med maaaassor av godis.



Kommentarer
Postat av: Miriam

HAAAAAAAAAAAAAhahah jag älskar verkligen pensionären!!!! Varför har du inte visat dessa bilder innan??



Jag ska nog vara en sexig groda, vilken kombo!!!

2010-10-21 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0