hemlighets fix

OO va kul.
Igår fick jag äntligen min symaskin av towe super snälla mamma. Tack tack tack!
O nu håller jag på med världens smartaste o bästaste överraskning till min syster.
Förhoppningsvis blir hon riktigt glad.

Miriam tittade in på jobbet idag oxå, Världens bästa finaste vän. Blir alltid lika glad.

O juste, idag började mitt nya liv.
Ätit nyttigt o tränat. Skööönt! På onsdag blir det powerwalk med söta Sara o på torsdag blir det träning på gymmet med underbara Helena. Skönt att komma igång, o ännu skönare att komma i form.
Det var allt jag hade att skriva.
Nu gonatt.

O plus att jag bara ÄLSKAR att det tar mig 10 min att fixa mitt hår, om en det!! SKÖÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0