Nya frillan.

Måste lägga upp en bild på nya frillan, många som är spända.
Mest mamma om jag ska vara ärlig.
Tyckte först att jag såg ut som en tant eller lite äldre då om man kanske ska säga så.
Men igår på bussen blev jag tilltalad lilla flicka, känner mig nu lite exra busig i mitt nya barr.

TADAAAAA!
O idag på jobbet blev jag tom ombedd att klippa exakt en kopia av min frippa.
En kloning av mig på kunden typ.
Snart ska jag iväg till syrran o mysa.

A o som ni ser så va jag bara tvungen att testa o vara blond igen.
Oo gu va mycket roligare jag ska ha nu. Ha

Kommentarer
Postat av: Miriam

Det är så fiiiiiiint!

2010-10-03 @ 15:16:03
Postat av: tove

du e sååå jääävla het, men det var ännu finare igår, så sött :) Onsdag kör vi myyys dag :)

2010-10-04 @ 10:34:06
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0