vinmys

Igår va jag på vinmys med bästa klasstjejerna hemma hos Palle o Charlie.
Guuuu vilket fint hem, nu vill jag riva ut allt mitt o bara ha nytt.

Charlie, haha han gillar Miriam, men hennes skruttiga kofta mer.
Efter att charlie burit omkring miriams kofta utbrister hon. OOO han gillar verkligen mig!
HAHA, Charlie gökade på miriams kofta o total "rape-ade" den. Fyyy va vi skrattade.


(lånade bilden från Miriam, Haha detta är bedtalk efter pippet.
Kanske inte så kul att återberätta men sjuuukt kul va det iaf.)

Palle bjöd mig på ett glas vin. Tack!

MYSKVÄLL, underbart.

Kommentarer
Postat av: Miriam

fina bilder....eeeh NOT! Ja i alla fall inte på den inzoomningen på mig. USCH!! Fet tant! HAHA men Charlie, han var go han!

2010-10-02 @ 18:11:09
Postat av: Pauline

HAHA både jag och Charlie liknar två tjocka paddor..

2010-10-04 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0