Bio bio bio

Nu har jag precis kommit hem efter en sjukt soft helkväll. Först super go' pizza o sen Toy Story 3.


Världens bästa Olle. Min Olle! <3


Yeah! 3D is the shit! Sjuuukt bra film. Ni måste se den!! Your gonna love it!
Imorgon väntar en spännande dag. Schemaläggning o lönesnack på jobb.
Men först ska jag dammsuga, insåg att jag släpat med mig en hel gräsmatta hem.
Efter natten/morgonens promenad hem. O skorna ska vi inte snacka om. Nu måste jag nog ta o tvätta dom trots allt. Bläää för rena o fina, vita converse.
Sen ska jag träffa frisörbrudarna på en kvällfika. Myyys. O garanterat en massa skvaller.
I looove updates.

Nu: Sova! Vända rätt på dygnet kanske. Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0