Måste bara visa.

Mina fina fynd ifrån Strängnäs;


fiiiiiint! Jag älskar alla örhängena. Väskan va ingen hitt först.
Bytte ut banden o ska fixa på lite nitar undertill. Sen är det en väska ala Malin.

Nog att jag har klotögon men hallå. Kolla in vänstra ögat. aaa höger på bilden då.
Äh va snurrit det blev. men jag tror ni ser. Ont som faaan gör det.
Pratade med mamma o fick order om riven gurka o en sked i frysen. skööönt.
O det ska ju tydligen bara hålla i sig i 2-10 dagar svullnaden. Jag hoppas på 2!!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Koka vatten och badda sedan med ren bomullpad! Håll det rent och sminkrfritt och pilla inte me fingrarna på det hela tiden, som du säkert gör! :D

Jättefina smycken OCH väskan!!!

2010-09-04 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0