Ny frippa på G o massor på jobb

ooo vilken underbar dag på jobbet idag. Har aldrig kännt mig så säker på min sak!
Fullbokad från öppning till stängning. super kul, o det va ju jag som öppnade idag.
O massor av ombokningar o stammisar sen skolan som kommer o bokar in tider.
Jag menar då vet man att man verkligen kan sin sak när den stora pris skillnaden inte ens spelar nån roll.
Ska färga o klippa mig nästa vecka, skönt.
Lite såhär har jag tänkt mig.

den här färgen. Älskar bilden O ÄLSKAR färgen!!!

O den här frippan!
Bästa Kombon!
Hoppas det blir fiiin fiiint.
Nu ska jag kolla på idol o bara ta det lugnt.
Fullt upp imorgon på jobb o sen feeeeeest.. Fyyy fan va pepp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0