sjukdag

Idag har jag varit sjuk. Usch riktigt sjuk. Ringde chefen imorse o fick knappt fram ord.
Bläää hatar att må illa o va kräkig. Mer än så behöver jag inte gå in.
Så denna dag har jag legat i sängen hela dagen o vilat mig.
Käkade lite lätt innan, dock väldigt försiktigt.
Efter lite mat kom ny energi. Skönt. Antagligen bara nått jag ätit, o inte magsjuka som jag trodde först.

Dör typ av tristess när jag är sjuk o blir helt rastlös. Så jag tog fram min "pysselkorg" O Wolla.
Lire fix o trix. När jag var hemma i strängnäs kom jag över en hel del fynd som jag bara väntat på att få göra om.
O igår på min lediga dag hittade jag världens bästa tygaffär.
Budgeten är tight så det blev en ytterst liten bit leotyg.
Vad jag ska göra med den får ni se vid ett annat tillfälle. Väskan va prio idag.



Tadaaa! Så fin den blev. Nu ska jag bara fästa axelremen.
Har en liknande i svart, men jag tycker att min egengjorda blev mycket finare.

Gu vilket pill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0