The Brazilian Blowout

Nu har jag varit på utbildning med jobbet. Gick o käkade med frisör gänget först o sen utbildningen på Scandic.
Där träffade jag Helena oxå. Myyys. Bestämde lunch dejt på favo sushi stället imorgon. Ännu mera myyys!!

Detta är vad vi har lärt oss idag. Svin fett. detta skulle jag behöva på mitt rishår.


O juste, började köra på träning idag me. Nu jävlar är det dags för operation fett!! JAAA.
Nu ska jag kolla på idol reprisen sen sova. Imorgon är jag LEEEEDIG!!

Obs! Miriam, det kostar skjortan!

Kommentarer
Postat av: Miriam

JAAAAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! GE MIG DETTA GENAST, JAG ÄR BESATT!! Detta SKA jag bara pröva!!!

2010-09-13 @ 23:24:18
Postat av: Miriam

Jo jag såg det, men man kan beställa från ebay ;) kostar någon tusen lapp men varar längre, det finns nämligen ett annat känt märke som är likadant, heter keratin compex smoothing treatment, dessa säljs även på ebay :D Lurig jag är, men jag rankas faktiskt fortfarande som frisör och då tycker jag det är okej att jag skulle göra något så lurigt...en annan sak om en vanlig privatperson skulle köpa det och klydda med det själv :D (jag leker mäster-frissan idag)

2010-09-15 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0