Vattenshow i V.H

Igår va jag, Ulrika o David på show i V.hamnen.
Love jobbar ju med showen så vi va där för att kolla in va det faktiskt va för nått.
Ballt men piss regnet förstörde. sen åkte vi till området o hängde ut. Ja va super trött o fick ta en taxi hem.
Fick typ inga bilder från kvällen eftersom vi kom lite sent o fick stå o trängas.
Men Olle fick stå på VIP eftersom han "va" press.
Så jag lånade några bilder från Dear Deer Dear.


Fiint.

Ne nu ska jag vakna till. Såg precis att jag fått x antal sms o jag vet att jag borde skynda mig.
Men jag är ju så ruskigt trött. Ska möta upp Olle o dra en vända på T-shirt store.
Woho. Nått svin fett på G där.
O sen jobb idag oxå. 14-18. Helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0